león. no de la metro.

Maquinistes de la renfe. Units en una reclamació segurament molt justa i reivindicativa. Peró a les 22:15 jo volia tornar a casa.

Estava a la quinta llet. La carretera de Barcelona passava pel costat. I em vaig recordar de les aventures i desventures del viatger. Si hi ha gent que es capaç de fer mils de quilometres , jo bé ho podia intentar amb unes decenes...

Vaig molt mono. He tingut una reunió per la tarda, de bonito, i encara que em foto de fred, penso que de traje generaré més confiança. Jaqueta fora, posse de conde arruinao, i aixeco el polze en direcció a la metropoli.

Un, dos, tres, quatre... la paciencia es una virtud escassa. Cinc, sis... ensenyo una cama, com a les pel.licules? No mhe depilat... set, vuit...

Deu minuts i uns 40 cotxes després, es para a uns 20 metres un cotxe fosc. De dintre se senten riures i música angh-angh a tot drap. Mhi acosto, i em criden que corri, que fa fred!.

-Onde vasss? Sube!- dos portes, dos quillos de quasi 30, si fos una noia no pujaria, fan una mica de por. Però soc un tio, tinc 40 anys i el cabell força canós, i fa fred.

Small talk amb gent d'una altra galaxia. Que la geny no sabe lo que quiere, i tal. De sobte em trobo rajant com ells, amb ells, de lo incomprensibles que són les dones. Es veu que es igual l'estrat social o el nivell cultural. Quasi totes tenen un comportament erràtic i imprevisible. Jo parlo de la ex, i de com mestà donant pel sac amb els seus trasllats. Ells de les seves xicotes, que estan emprenyades per.no se quina festa...

Em diuen que canvien la musica "por argo que te ponga màs". Que me ponga que, i sobretot donde?
Treuen el cd de maquina, i enchufen el nino bravo. El coche es de.mi viejo...

Nino Bravo. Ara no faré un lleig, es clar. I a rigurosos 80 de govern tripartit encara, entrem a la ciutat. Dejarme dondeos vaya bién. Ni de conya. Solidaritat de mascles putejats pel sexe dèbil que ens domina. Onde vives, joer, que pijo, comprate un carro, i a la porta de casa. Bueno, hasta otra.

Mhe recordat duna canço del sabina, peró no ens hem fet les fotos e cabina.

Pel camí els he explicat amb quins programes poden rebentar els passwords d una wifi. Tremoleu, geny i monse, que ja venen...
Published with Blogger-droid v1.6.5