donde jueves, haz lo que viernes

Demoledor. Sopar im-pressionant.

 Sushi, i arrós, i cosetes varies que no se que són... Fan por. Sobre tot uns que tenen puntets negres per damunt. Arrós. Per tot. I peix cru.
 I un senyor molt japonés, amb kimono i tot, i una planxa roent, com a les pel.lícules, chacchacchac, que les gambes no seríen de Palamós, però deu ni dó. Grans i amb gust. Que no eren de la Sirena, segur.
 El primer plat que em vaig preparar. Perque a sobre es Buffet! Però bó eh? Ojo amp una pasta verda, Wasabi en diuen. No pica, no pica, em deia el meu amic - anfitrió... I un trosset massa gran em va penetrar pel nas fent-me una lobotomia frontal amb efecte retroactiu. Ara entenc moltes coses de la meva vida...
No us creureu el postre! A veure si identifiqueu. Hi ha un trosset de pastís, un trosset de pinya natural, dues maduixes, dos cocacoles, dos cintes àcides (iiihhhh) i una cirera.







Al final, un japo. Amb chuches de postre. Es clar, donde jueves, haz lo que viernes, i servidor, que de cultura nipona està molt fluixet, va fer el japo de la única forma que els coneix. Fent fotos! Eh, no venen ells a fotografiar la pedrera? Pues... Chupate esa!