En un brete

Covarrubias en su "Tesoro de la Lengua Castellana" de 1611 nos informa de que brete es un vocablo español antiguo, que significa "potro", es decir, un instrumento de madera que se utilizaba para dar tormento y tortura a los condenados.



Ara si que m'hi he trobat (tatatata tan)
El cap de setmana m'ha sentat fataaa ál
No puc dir que no hagi dormit... (tatatata tan)
Però estic espés i quasi deprimiiiii it

No. No ha sigut divertit. Definitivament ha sigut un pal.
Como muestra: un botón. La última. M'he deixat el portàtil, carregat de feina, al tren! Irrecuperable, me temo.

Bah. No em compadiu! No ha ha mal que mil anys duri, i després de set anys de vaques magres... I al que li toqui apretar el botó del canvi, que espavili! Que a mi ja em toca! ( ah, que soc jo?... Onde esta el puto botón?...)

Capisci. M' he de centrar, pulir-me una mica els defectes, treure'm alguns mal vicis (el face no, por diós, no me quite pa!) i, en general, apendre la lliço. Onde està el manual? Que no he entés rés, però em nego a repetir curs!