aquesta lluna que ho banya tot

La imàtge m' ha mirat a mi. Ho he vist clar. Estava papallonejant, buscant imàtges per feina, remenant dintre els inmensos arxius de un núbol i de sobte se m'ha quedat mirant.

I jo, impressionable de mena, li he tornat l' esguard. I m'ha dit que me la emportés. Que durant un temps em vetllaría els somnis. - Els somnis? Quins somnis? jo no en tinc de somnis! Jo només actuo, executo, i miro de mantenir el petit grau de consequència que em pertoca! -

Ha rigut. No se com, però ho he notat. I en el riure, com en el conte, cent mil cascabells tronant entre els parietals. Quan per fí ha tornat el silènci, jo perdut ja en cada reflexe i sense cap ganes de sortir-ne, m'ha fós  els pensaments fins que tot jo només era somni.

El ring absurd del telèfon rebent un correu m' ha despertat i m'ha escopit fora de cop. Ansiós, com tant sovint en els últims temps, he esborrat la imàtge per centrar-me en el fred saber estar d'una safata d' entrada plena de ofertes - ulleres MailAulf , novedades scrapbookin, vueling... -.

M'ha quedat el regust dolç. Segurament inassolible, però tinc un somni. Un somni de mar.

De moment, la imàtge em lliga les paraules.

Bona nit, i bona sort.